Jul 14, 2009

A journey to remember (tjuk site Muz)

Haih. Aku dah macam editor pulak bila kawan-kawan kelas tadi sibokla merajuk sebab tak expose nama dorang dalam blog aku ni.Sorryla, maseh tak punya masa yang cukup nak creating entri pasal korang banyak-banyak...nanti kalo asyik muke korang je dalam blok aku ni, bosan pulak follower aku yang lain..hahhahahaha....omg..........!

But, this time aku nak story pasal this one guy, Mohd Akmal Abd. Kadir. A very gud friend to me since we have been here almost 5 years.Hurm, lama jugak kan? Aku rasa kalo aku tanam jagung dari dulu, dah nak bukan satu lagi cawangan ladang kot.

Hurm, wat a very unforgettable moment pasal aku dan Akmal is masa aku dan dia berselisih paham early year 2006, masa part 04 diploma. Macam budak-budak kot aku rasa. Berselisih paham sebab muffin jek.Pastu almost 1 year tak bertegor sapa walaopon depan mata. Hahahaha.But that time, orang yang selalu datang jumpa aku supaya kawan balik dengan Akmal is Matin. Qairol Abdul Matin.Taola Akmal is bestfriend dia masa tu.Hehehehe..P/s-where are u, Matin? Bile nak karaoke lagi cam dulu? Hee,anyway, sekarang ni dah takdela gadoh-gadoh. Hang out pon dah jarang kan....hahahaha...


Akmal-Hey gadis di luar sana.Beliao maseh bujang.Heee....

Hurm, sekarang ni masing-masing bz, so masing-masing buat hal sendiri. Tak sangka pulak dah nak habis.INSYAALLAH, doakan bersama k.Pasni hopefully, even far away, aku hrp ko n all studiofriends still keep in touch aku. Akmal, ko kawen nanti aku rasa aku kot orang paling excited coz can't wait nak tahu siapala si gadis yang berjaya menjejak kaki ke open space di dalam hati ko tuh..heee.... Akmal pernah tanya aku masa minum petang kat cafe fac dulu...," How to look romantic pada pandangan perempuan?"...hahahhaha...Akmal, sorryla...announce pulak conversation kite kat blog aku ni....heee....ok wat soalan tu.Hurm...pada aku, it depends..but girl always prefer the person that can make her happy and never stop to share joys and sad with her. Eternity:) Haih, dah macam dr.luv untuk ko lak....

Banyak bende nak tulis kat sini. Sebab so many memories together. Apalagi ye...owh, ye. I've got a bottle with a small fish with red color(my favorite color) inside of that masa Valentine Day year 2005. Actually, not gud with word Valentine so "Hari Kaseh Sayang" la yerrr..heeee...wat i remember, i bought him a teddy bear, rite? Purple one...Ingat lagi la....heeee...Tapi, kan. Wat make Akmal sedey mungkin sebab ikan tu aku tak dapat menjaga dengan baik (i kan jiwa batu-bata), so ikan tu mati...very sad....but tq for the gift. The bottle still there at my home, my abah letak pokok bunga...:)

Akmal the best partner in karaoke.Terbaikkk..aku and others actually encourage dia masuk Af ker, n so on....sebab aku rasa dia ade pakej lengkap as a gud performer..tapi, takpe dulu kot..hold dl...nnt da dpt title arkitek lanskap, ko g masuk AF pastu ko promote diri ko..hahahhahah..time tu, mana-mana reporter nak dapatkan cite panas pasal Akmal, bolehla kontek aku k.....satu citer letak harga mahal sikit...hahahhahahahah...joking.Tapi, if jadi betol, i tumpang glemer u k...hahhahaha....

Hurm..taktao nak cakap pe da.....But, for Akmal. Tq so much for everything.......always be rite beside me.....i feel touching....omg....hahahhaha...:) So, for this tough semester,mari bekerja kuat beramai-ramai....hidop Umno! Hahahhahahaha....

P/s-Birthday aku sikit lagi. Cakap pada semua budak rumah ko, termasukla Naha, Ali, Wan, Lo, Cak, Alex, Muz, Ramzi, Kerel,dll wish me luck for this final.Dan, muge aku bertemu jodoh secepat mungkin selepas tamat belajar...hahahahahhahaha...omg...!











No comments:

Post a Comment