Aug 14, 2009

Mohd Faridzol Anuar

This post i would like to dedicate to Mohd Faridzol Anuar, a friend of mine :) Actually tadi dia bagi aku lagu Kal Ho Naa Ho yang aku dah lama cari, tak sangka ada simpan dalam hp beliao. Weeee....suke. So ni kira aku belanja beliao balik :P

Hurm, dah dekat 2 tahun kenal beliao. Get to know him better. Tengok fizikal sexy kot, tapi dalam hati ada taman. Hahaha. Tak boleh cakap kasar sangat ngan beliao sebab nanti akan terasa.Aku pernah kot tertinggi suara dalam phone, pastu beliao terasa hati. Alalalalala.

Sepanjang mengenali beliao, ada something yang sangat menyentuh hati aku. But, bila pikir balik mungkin aku yang complicated thinking, so i jez let it go. Takde apela. Itu sebahagian daripada process mengenali diri beliao yang unpredictable. Bukan dia seorang kot, semua lelaki pon aku rasa camtu. Susah untuk paham. Kalo aku gay, mungkin boleh paham. Hahaha.

Masa terbaek yang aku pernah ada bersama beliao adalah masa aku prepare gulai tempoyak untuk beliao. Seronok melihat beliao makan, sambil kami berkongsi cerita dan ketawa. Seperti takde apa bende lain yang nak dipikir lagi time tu.Chill! Tapi, setakat ni gulai tempoyak aku tak dapat gred A lagi daripada beliao. Cit ,kedekot markah.

One moment lain yang aku maseh belom lupa ialah masa mula-mula kenal beliao, spending time berbual di bawah blok aku, berkongsi cerita mengenai diri masing-masing.At that time, i know he has gone through the whole bunch of sorrow n obstacle in his life journey. And,a bit proud of him.So strong.Haih, puji banyak-banyak pulak. Bukan pe, selalunye aku rasa nak tampo jek sebab tak suka bila beliao selalu kacao aku dengan pandangan maot dia yang boleh menikam hati tu..heee...

Apepon, setakat ni, aku rasa beliao antara kawan yang baik untuk berkongsi cerita suka dan duka bersama walaopon banyak hal yang kadang-kadang misunderstood.Jadi, itu sudah memadai.Its more than enough :)

As friend, aku tetap doakan dia dapat apa yang dia impikan.Teroskan mengejar impian dan membina masa depan. Its hard, i know, coz i feel the same, tapi kita takde pilihan.

:)









No comments:

Post a Comment