Sep 26, 2009

Aku bukan aku kot.



Rindu maser abah gemok.Rindu pamili yg dulu :)



Penat rase hari ni. Tidor banyak mane pon aku tak dapat lelap. Sorry, jika kamu rasa bosan nak dengar aku banyak bunyik di sini, tidak perlu menjengah aku.

Lately ni, aku rasa stress atao dalam bahasa ibonda tertekan.Dulu, aku struggle berhadapan dengan masalah sendiri.Pernah aku menghafal satu buku Mandarin untuk ujian oral Mandarin petang tu sedangkan pagi tu aku menangis sepanjang hari bila orang tu ingin membina hari bahgia.Hati seperti digilis traktor time tu.Lumat.Tapi, aku cemerlang bila keluar dari dewan.

Tuhan membantu.

Hari ni,sekali lagi hati ditarik-tarik lagi.Abah, merindui hari-hari senyuman beliao di sisi.Rindu untuk berebot remote control tv bersama abah bila pulang. Tapi, tadi menonton siaran tv dengan hati yang tidak berperasaan. Aku harap abah kembali sejahtera. Mahu bergadoh dengan abah di depan tv lagi.

Aku mahu membuat kerja minit ini. Tapi aku rasa atmosfera di dalam hati sunyi. Mana entah pergi jisim.



Aku rasa bodoh.Sebab aku dah start hilang konkrit di dalam.Mana aku yang dulu? Yang tak pernah kesah dunia nak terbalik?

No comments:

Post a Comment