Sep 5, 2009

Frustrated

Masa di Uptown tadi aku bersesak dengan kaom Adam yang terlampao ramai. Macam-macam muka, macam-macam bao, macam-macam gaya. Ade cam rock kapak, ade cam Hazami pon ade dan so on. Bosan nak cerita pasal lelaki ni.

On the same time, aku terpikir.Kat manelah aku akan jumpe nanti the right person dalam idop aku. Bila aku tengok sorang-sorang, hurm, tidak setanding beliao.

Why do i still want to compare others with him? Bodo.

But,itu realiti. Watpe aku nak bohong.Dari segi moral, memang aku bagi 0 pada dia. Bullshit. Tapi, bila ingat balik, dia punya karakter sendiri yang menyenangkan aku.

Betoi kata orang. Pengganti takkan sama.Semua tak sama~ Padi. Aku sudah malas meneropong pengganti, sudah jelak untuk memulakan kembali perkenalan dari bawah, then mengambil masa pulak untuk mencari kejujuran dan keikhlasan berkawan. Belom kira lagi kalao dapat yang cam haram, hari-hari sakit hati dengan perangai dia yang playboy ke, emo ke, buat hal sendiri ke,dan lain-lain.

Hoho. Sakit kepale. Panadol mesti 2 3 papan habis.Jadi, bersendiri lagi leisure mungkin.


2 comments:

  1. Hmmm...perit bukan?
    Sabar jela affnie...xperlu cari..dia akan datang nanti...

    Memang xkan sama...tapi dia mungkin yang terbaik untuk kita...sape tau kan...sbb xjmpa lagi =)

    ReplyDelete
  2. hurm mybe.

    tapi dah takde hati kot nak bagi hati ni pade sape2 lagi.

    muge Tuhan kurniakan yg terbaek dunia akhirat :)

    tq dear.

    ReplyDelete