Sep 4, 2009

Tempat bermonolog


McD Kl Sentral.


Dalam banyak tempat kat KL, aku suka KL Sentral sebagai port lepak.Dan juga sebagai tempat membazir masa melayan perasaan, menjadi observant dan membeli blaus~ hobi terbaru.

Aku suka lepak sorang-sorang di sini kalo dah rasa bosan tak tao nak pegi mana, mencari siapa dan buat ape. Best tengok gelagat orang yang macam-macam. Tengok gelagat 'B dan Baby'. Selalunya aku usha keadaan di mana 2 merpati sejoli ini nak berpisah haluan. Sorang nak nek train ke Utara, sorang lagi hanya stay di KL. Sebijik macam dalam cerita hindustan Ab Ab Laut Chalen bila Akhshaye Khanna nak tinggalkan Aishwarya Rai di kampong mase die nak blah ke bandar.Sadis.

Pastu tengok pulak gelagat pamili members. I can see the love from the parent face.Selalu mak tak bagi anak die main jaoh-jaoh dari dia. Tapi anak-anak still gak nak berlari-lari dekat waiting lounge tu dan mak malas takleh nak cakap pe dan teros membaca majalah Wanita.Bahgie.

Yang lain, aku tengok datang ke KL Sentaral dalam berkumpulan. Selalunye lepak dekat port McD, Kenny Rogers (cam klik aku la tu) dan lain-lain outlet. Aku tengok dorang chill. Tak tao ape yang dorang sembang cam nak giler. Maybe dorang gelakkan current awek kepada exbf salah sorang dalam grup tu. Then beriye cakap kawan dorang is more better that that girl. Hehe. Itu sekadar inferen awal aku sebab dalam grup aku pon memang selalu macam tu.Lalalallalalalalala.

Then, ade juga individu yang datang secara solo, like me :P Maybe dorang pon cam aku, mencari ruang untuk bersendiri, mencari ilham untuk menulis atao juga mencari barang keperluan. Takpon mungkin sekadar menjadi destinasi persinggahan sebelom ke haluan seterosnya. Lantak doranglah kan? Hehe.

Awal tahun ni pon, aku galak ke sini sebelom menaiki keretapi malam ke hometown sendiri.Aku admit, awal tahun ni antara masa paling sukar aku, dan di sini aku mencari kehidupan balik. It works.

So, kalao aku hilang satu hari, cari aku di sini :P


No comments:

Post a Comment