Sep 10, 2009

You-re still the one(dulu tapi bukan kini dan selamanya. Serius, ayat itu hipokrit)




Lagu ini dari link Encik Helmi. Saya cilok lagu beliao.Adela tu something yang stuck dalam minda beliao tentang lagu ini. Kan?

Hee...

Yup, lagu ni memorable. Remind me about high school dan beliao.(If he read this writing, i hope he keep it away.)

Yup, lately ni kadang-kadang rindu all those time. Rindu saat di MRSM bilamana aku sampai di kelas,sudah terletak surat yang dihantar oleh Encik Posto~Baom (selalunye) di atas meja aku. A letter from him yang beralamat SSBJ, 57000 Kuala Lumpur.

Time tu memang rasa hepi dan menyebabkan buku Bio yang dibawa berhabok.Excited baca surat.

Aku rindu tulisan cakar ayam beliao, rindu cerita antara 2 sahabat, dan rindu untuk menampal setem dengan air liur kembali.

Tapi sekarang sepi tanpa berita.

?????????????????????????????????

Itu pilihan terbaek. I think.and I have to.Sebab itu saje jalan supaya hati masing-masing tak cedera parah lagi.

Even aku belajar tentang the joining of the structure dalam subjek construction, tapi aku tak pernah tao cane nak join balik all the pieces of heart yang dah bersepai.

It never work.(tegas)

Sumber berita: Muziom Cik Salamiah.





2 comments:

  1. Time may tell....

    "Time changes everything except something within us which is always surprised by change." - THOMAS HARDY:

    ReplyDelete