Nov 20, 2009

Big thanks to u olss =)

Hari ni aku bangon pukul 8.30 pagi. Bende pertama yang aku pikir ialah hari ni dah tak payah buat design kan? (ini hari Sabtu pertama selama 5 tahun aku hidop as studio-based student, bangon pagi di hujung minggu tanpa perlu memikirkan design sedikit pon). Yah, perasaan itu terlalu indah dan bahagia seindah perasaan pengantin baru apabila bangon tidor.Haha.

Bila bangon housemate yang lain maseh tidor (dalam rumah ni memang aku yang selalu bangon pagi walaopon level masa aku bangon tu pukul 10 pagi kadang-kadang).So, aku egi gosok gigi dan cuci muka dengan kaki yang maseh sakit.Yup, semalam aku sukar sedikit nak tidor sebab tempat luka macam berdenyut. Ok, pastu aku teros on laktop.Online.Bukak MUKABUKU, check komen2 yang kwn2 tinggalkan masa aku dah tidor malam semalam. Hurm, terime kaseh kepada kawan-kawan yang suka memberi respond pade setiap inci perkataan yang aku postkan.Memang terase Julia Ziegler.Dihargai oleh peminat2.Haha.


Bilik aku- merah dan purple gandingan yang cool dan banyak memberi mode untuk menulis.Haha.

Selepas ke MUKABUKU, aku menjengah ke sini melihat kot-kot ade komen tambahan di setiap entri aku. Juga aku tetap mahu memberi ucapan terime kaseh pada all guys yang sudi meninggalkan kata-kata sweet mereka kat blog aku yang cool ni.Haha.

Hurm.Setiap entri yang aku tulih tu adalah ape yang sedang bersarang di dalam hati. Aku tak sweet mungkin, tapi itulah aku. Jujur dalam setiap expression.Sometime, kite takleh nak ceritakan by verbal, (walao ramai kawan di luar sana yang sudi meminjamkan telinga dan perhatian mereka). So, di sini saje rumah untuk aku bebas untuk bercerita, bersedih, gelak ketawa, dan etc =)

Dan, aku rasa happy jugak bila ramai kawan-kawan yang follow this blog. Seperti semalam, aku mahu bercerita kepada seorang kawan yang bernama Incik Helmi tentang planning aku after abes studi ni, tapi die cakap dia dah tahu. Tak payah bercerita detail sebab semua dia dah baca thru my blog. Haha.Terharu sunggoh babe!

Selain tu, masa makan bersama Kak Anis yang jelita (exhousemate aku) semalam, kami takde bercerita panjang.Tapi beliao sibok bertanya siape yang aku mksudkan dalam entri ni? siape yang aku rindu dalam entri tu?siape dan siape? Haha. Dulu kami dekat untuk berkongsi cerita, tapi bila dah jaoh ni, beliao cakap hanya blog aku saje la tempat untuk die follow up perkembangan cerita aku yang totally takkan jaoh lari dari cerita die. ( to Kak Hanis, time keje tu keje jela, jangan online.Taola keje gomen.Haha).

Dan, sekali lagi aku terharu masa pegi konvoi raye tahon ni aritu. Ilie dan Dibah, rakan lama di MRSM dulu yang aku tak pernah kontek by any media sejak meninggalkn zaman MRSM, tapi mereka memberi komen yang positif pasal blog aku. Haih, mane dorang taola kewujudan blog aku ni. But really appreciate it. *blushing* .Hehe.

Juge, untuk kawan-kawan studio yang ada jugak menjengah ke sini espeseli Incik Akmal, Lo, Chaq, Ali, Naha (yang ade blog tapi invited reader..caittt..kemot blog) and so on , thanks.Pasni dah takleh nak borak-borak panjang kat mapley after class, dah takde wat mesyuarat tingkap dalam studio g, so marilah memeriahkan blog saye ye. Di sini kite boleh keep in touch =)


Chocolate chip cookies. For all my beloved readers.Jez enjoys the show =)







6 comments:

  1. afni..aku sedih ko dh xde kt shah alam nati...huhuh..dh xbest...ade aku ngn tun je..huhu..makan laksa same2,mkn cendol...huhu..brkfast,dinner,lunch...rupenye sme waktu mkn aku..kamu ade...waaaaaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. wunny.aku pon sedey gak.tadi aku lpr n teringt kamu.mahu mkn roti nan cheese tp kamu takde di sini.i jez kol tun for lunch..huhu..tkpe wunny.if aku da keje, kalo takde agenda politik di hujg mggu aku akan jengah korng kat shalam k...ill be missin u and all our precious memories in shalam =)

    ReplyDelete
  3. hai.u peminat cilik i kew? haha.

    ReplyDelete
  4. of coz
    i ni sgt meminati u
    dalam diam2 tau
    shhhh!

    ReplyDelete
  5. hehehee..np tak bagi i surat dl? i konservatif sket...kalo minat tulis surat k len kali..haha.

    ReplyDelete