Nov 1, 2009

Lost

Lately, hati aku cepat terusik.I means cepat terasa.Aku tak boleh orang cakap sikit bende yang aku rasa tak patot orang pertikaikan atao persoalkan tentang aku.Mungkin selama ni aku mahu jadi Julia Ziegler tapi it sucks sebab aku breakfast dengan siapa tidak perlu diberi report pada masyarakat luar.

Aku lupa pada amaran adik aku supaya bertindak low profile dalam hidop ni walao setiap orang berpeluang menjadi Juara Akademi Fantasia.

Tapi, untuk kembali menjadi Noor Affni Roosli yang dulu (i really missin my previous time) di mana aku hanya sibok dengan keje studio aku, pegi makan dengan siapa pon takde siapa nak amek tahu, sedih atao gembira hanya overcome dengan diri sendiri mungkin tidak boleh. Life aku sudah berganjak.

Harap aku boleh menjadi diri aku yang dulu.Rindu.





2 comments:

  1. Affnie..ko marah aku ke? aku gurau jee...

    ReplyDelete
  2. nope.jez mncari diri yang telah hilang.
    akubukansofiajane =)

    ReplyDelete