Dec 21, 2009

Bagaimana aku ketika umur 30?

Bagaimana aku ketika umur 30? Bende ni aku terpikir masa melewati blog MS WEED sebelom tidor semalam.Beliao sudah menginjak ke 30, tapi macam umor 20.Hehe.

Kadang-kadang tak sabar jugak nak berada dalam zone 30. Tak tahulah time tu aku camane. Cant imagine sebenarnye.

Yang pertama sekali, tak tahulah aku dah kawen ke belom time tu. Kalao nak ikotkan hati aku yang choosy sangat buat masa ni, memang rasenye susah nak mendapat yang berkenan kat hati dan yang berkenan kat aku jugak. Mana leh bertepok sebelah tangan jek. Nak idop bersama seumor idop kenela saling fall in love each other kan? Haih.Tak boleh nak cakapla.

Tentang kerjaya pon, still blur.Tak nampak aku akan di mana.Tapi, kalo boleh ketika tu aku sudah mula stabil dengan rutin aku. Weekday bekerja keras dan hari minggu bersama pamili dan kawan-kawan yang disayangi.Typical routine.

Seronok kalao nak transparentkan apa yang aku cuba bayangkan di dalam kepala. Tapi, bak kata orang, tak semua yang kita plan akan kita dapat. Tapi harap-harap di umur 30 adalah comfort zone untuk aku.

Cepatlah masa berlalu.....Hehe.

2 comments:

  1. bagus memang bagus
    tp xbest la masa berjalan terlalu cepat
    sebab bnyk lagi impian dlm hidup yg x tercapai lg ni

    ReplyDelete
  2. yup.bersusun-susun impian aku jugak.part of impian aku adalah mahu bercuti brsm kwn2 kite =)

    ReplyDelete