Dec 31, 2009

Love..

Malam tahon baru aku tak pegi mana, tak keluar langsong dan hanya bersendirian di dalam bilik membaca tulisan blogger lain.Rasa lebih tenang dari berada di luar yang congested dengan manusia yang excited tentang tahon yang berubah.

(Tahon memang berubah.Tapi, diri kita kadang-kadang susah untuk buat perubahan.Kan?)

Soalan tu sendiri jawablah.

Malam tahon baru ni aku sekadar dapat satu SMS ucapan selamat tahon baru dari somebody yang pernah aku suka masa tahon 2008 kalao tak silap.Ingat jugak dia pada aku sedangkan aku dah tak ingat dia langsong.Haha.Anyway,thanks.

Satu hari ni girl's day out.Penat sunggoh sebab hari ni panas.Aku keluar dengan mama, Pidot, Kak Intan dan our prince Demok Darwish.Outing ke Telok Intan.Selepas settle hal Pidot, kitorang pegi shopping barang dia pulak.Dia nak daftar UiTM this Saturday.Congrate to her.Masa shopping kasot, aku berjaya mengepao dia belanja aku heels.Sebab next 2 week aku ada majlis konvokesyen di Bukit Merah LakeTown Resort.Boleh melaram.Hehe.

Lunch hour, pegi makan kat Mastan Ghani.Satu sebab aku suka Telok Intan adalah this place mewah dengan Traditional Malaysian Foods. Before pekene mee rebus di Mastan Ghani, kitorang singgah beli apam balik kat tepi jalan.Bought for abah sebab itu favorite beliao.Then, baru pegi makan.Best gilerrr dapat makan mee rebus.Haih,Teringat Incik Midi bila ke sini =)

Selepas tu teros pulang sebab Demok Darwish da meragam.Masa on the way balik maseh sempat singgah beli air kelapa kat tepi jalan. Nice.Kebetulan pulak ade jual kuih bom pisang, pisang goreng, cempedak goreng and so on.Oh, delicious.Aku suka jalan-jalan begini.Makan jekkkk =)

Sampai di rumah, relakss jap sebab malam Along nak buat bbq kambing. But sadly, hari hujan dan kayu api yang kitorang dah bakar masa petang dah basah.So, bakar dalam microwave jek...Hahaha.

Apepon, rasa enjoy hari ni.Dapat spending my quality time ngn pamili satu hari suntuk.Tak selalu berpeluang begini masa belajar dulu =)





4 comments:

  1. sama lah.duduk di rumah. tapi okay jugak. tenang sikit agaknya.

    btw, happy new year yeaa :)

    ReplyDelete
  2. hai.happy new year.baru jek view ur blog.nice.

    ReplyDelete
  3. g jln2 cr makan mmg best
    tp xder ker pic yg dpt menunjukkan kemeriahan suasana tuh?
    btw, biler nk bwk ak tour perak?

    tgh tgu pelawaan ni
    haha
    =D

    ReplyDelete
  4. maaf.hp aku sudah dimasuki enzim.kembali kpd hp nokia yang cikai dan tidak berkamera.

    oh,nntlah.apabila kusudah memakai kereta suzuki swift idamanku.baru leh tour perak =)

    ReplyDelete