Jan 8, 2010

Alahai Rosyam Nor



Semalam aku layan tv3.Cerita Nigina (setiap Selasa-Khamis.10.30 malam).Hero cerita tu Rosyam Nor dan heroin is Emelda.Haiyak, kata aku.Like pasangan abang dan adik la.(nak kata cam anak dan bapak melampao pulak.Nanti Rosyam Nor saman blog aku).

Aku tao cerita tu diterbit Suhan Movies(syarikat Rosyam Nor sendiri).Mestilah dia nak jimat kos produksi dengan mengambil dia sendiri berlakon.Tapi, kenapa Rosyam Nor tak berlakon sebagai bapak Nigina jew? Atao sebagai drebar Dato Hambali dalam cerita tuh? Sebab aku rasa Rosyam Nor dah tak 'berape' sesuai jadi hero sekarang ni.Watak hero dalam cerita tu patot diberi pada Aaron Aziz kew, Remy Ishak kew, Beego kew,takpon Fahrin Ahmad.(semua pelakon tampan kesukaan aku).

Masa Rosyam Nor main-main mata ngan Nigina lakonan Emelda kat tepi tasek Putrajaya tuh(konon romantik), bapak aku memberi komen yang agak direct.

"Getikkk aku nengok hero tua ni".



Aku harap Rosyam Nor terima kenyataan dia dah semakin veteran(ayat berlapik). Sekian.Zass.


Nota kaki: Dulu masa darjah enam,aku pernah tampal poster Rosyam Nor tak pakai baju dalam kolam (poster dari majalah mangga).Malu rasanya bila ingat.Sekarang aku dah tukar gambar Khairy Jamaluddin.Haha.


5 comments:

  1. haha. kesian rosyam nor. nasib i xda iras2 dia. i ada iras2 craig daniel skit.

    ReplyDelete
  2. hahaha.u kan iras aaron aziz jugak.

    ReplyDelete
  3. eleh ini hero tue.....patot amek noh kau rase oke x?

    ReplyDelete
  4. whoa!
    ader poster kj
    ak nk satu copy!
    =D

    ReplyDelete
  5. ajla: i like noh hujan.hehe.
    aiman: edisi terhad.lalalallala.

    ReplyDelete