Feb 13, 2010

girls talk

I mahu bercerita sedikit pasal perbezaan between title in relationship dengan title unknown yang sedang i dan kawan i, cik zabrina smbangkan dalam ym petang tadi ni.

Pendapat i tentang title in relationship dulu.Memang satisfied.U ols sudah selesa dengan dia, tidak perlu gusar tentang dia suka u atao tak. Dan dunia pon u dan dia sudah rasa milik bersama.Sakan bercinta la katakan.

Tapi, kata orang, bila sudah in relationship ni, mula menjadi selesa.Dah tak payah sangat untuk mereleasekan perasaan.Kalao masa tengah adored dulu boleh bermsg setiap bangon pagi, tapi bila sudah berbaby baby, dah jadi malas pulak.Kan?Haha.(ini komen kawan i).

Untuk title hubungn unknown, senang cakapla, zone semasa 'berkawan-kawan' or istilah lain 'teman tapi mesra', rasanya lebih fun.(walao everynite tido tak lena selagi tak pasti kedudukan dia di hati kamu, kan?).Haha.

Time ni, kalao keluar pon, u boleh bercerita apa saje.No limits. Tapi, mestilah rasa jealous kalao dia bercerita tentang peminat-peminat dia yang lain jugak kan? Part itu yang sweet i rasa =P



Nota kaki: I tengah in unknown title.Lebih selesa, i rasa =)

4 comments:

  1. biase la tu
    girls talk mmg xlari dr topik cinta dan sewaktu dgnnya

    biler nk bergosip ngan yang?
    rindu gler dowh!

    ReplyDelete
  2. hahaha.nanti bile ade masa seswai =P

    ReplyDelete