Feb 17, 2010

Today

Bangon pagi teros rasa nak blogging.Tak ingat mimpi apa semalam, tapi rasa macam all the environment was in the dark.Kenapalah mimpi yang sangat complicated camtu? Patot bagi aku mimpi sedang berparty dengan people ke? Haha.

Tak tahu isu hari ni ape sebab hari baru bermula.Yang pasti, aku rindukan bubur sumsum mama.Mahu makan, mahu makan.

Handphone pon tak on lagi ni.Semalam tidor awal, sampai Aiman msg pon tak sedar.Dia ingatkan aku birthday Zambry Latif.Hoho.Nampaknye Incik Zambry sudah tua, mendahului yang lain.Just wish him, semoga panjang umur dan murah rezeki.Ada masa kita keluar lagi.Really missin our gud time together.

Tak tahu nak tulis apa lagi.Tapi hari ni nak sambong tengok cerita the Proposal.Haih, baru dapat tengok.Actually, movie ni lead satu kenangan bodo dalam hidop aku sebab try to force myself untuk keluar dengan orang yang aku tak suka yang mengajak aku menonton cerita ini di the Curve.Nasib baik full house time tuh, so tak dapat tengok. Yes! Haha.

But, the memory gave me a lesson bahawa hati dan perasaan takleh nak paksa, i hope he can understand. Aku pon hari ni, sudah boleh belajar untuk terima the reality, jadi aku akan diam sahaja kalao orang sudah tidak suka aku, tidak suka apa yang aku cakap, tidak suka apa yang aku tulis dan sebagainya.I just let it be, sudah penat sangat rasanya untuk involve dalam any drama.

Okeylah, aku mahu tengok Demok Darwish.Dia sudah bangon.Haiyak.

3 comments:

  1. suke ayt kamu afni..sgt puitis..hehe..

    ReplyDelete
  2. senang jer yang
    u bagi dier tu dengan lagu budak kacamata-cinta bukan untuk dipaksa
    mesti terfikir bnyk kali
    =D

    ReplyDelete
  3. eika: hai.thanks for viewing my blog =)
    aiman: hahahhah.aku rindu ko, siyes.

    ReplyDelete