May 22, 2010

esok saya konvo weh!

Esok aku konvo.Tapi pamili tak dapat hadir atas sebab kesihatan mama tak mengizinkan.

"Tak payahla ma datang.Its ok.Kawan-kawan ramai jeh kat sana nanti"

Kata aku kepada mama.Mama sedih sebab tak dapat mencapub di hari konvo aku.Tak dapat nak bergaya vogue di sana lah tu.Haha.Abah pon sedih jugak kot, itu yang 2 3 hari ni dia selalu pergi memancing.Haha.

Aku rock la.

Itu bukan big problem .

Yang aku tunggu nak pegang scroll ijazah tu. Dh bertahun belajar, stress, menangis dalam shower sebab tu.Haih.

Cant wait for that moment tomorrow.

Gembira.Dan bersyukur kepadaNya.

7 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Congrates. xsia2 nanges dlm shower.hehehehe

    ReplyDelete
  3. minta maaf aku x dpt nak hadir.... aku ada hal kat tempat lain......

    tahniah atas konvokesyen ko dan kawan-kawan.....

    semoga berjaya dlm apa jua yang ko ceburi

    ReplyDelete
  4. thnaks to jat dan sephia.alhamdullilah.

    ReplyDelete
  5. congrats.love to hear that :)

    ReplyDelete
  6. c0ngrateeeeeeeee!!!

    ReplyDelete
  7. kalau dtg nk ucap congratz jgk ke?
    ahaha
    =D

    ReplyDelete