Jul 28, 2010

Stalking

Bercakap dirty jokes dengan kawan-kawan, atao someone yang kamu rasa comfortable untuk itu, aku tak rasa offended.

Dengan kawan-kawan lelaki, espeseli, aku sudah biasa bergurao begitu.Dan aku pon rasa dorang tak malu untuk bercakap yang 'bukan-bukan' dengan aku.Just for fun.

Mungkin tu satu benda jugak yang kamu perlu tolerate if nak get along dengan kawan-kawan lelaki.

Tapi, aku tak tahu kenapa aku rasa macam nak muntah bila dapat satu msg gudmorning yang sangat stalking aku pagi semalam.

Aku rasa dia sedang horny selepas bangon pagi.Dan aku tak tahu kenapa perlu related kan aku dengan situasi dia tuh.

"Im not your bitch."

Aku pikir mahu reply begitu. Tapi tak jadi, sebab aku teros delete nombor dia.

Incik, bergurao dengan stalking lain.Sekian.

No comments:

Post a Comment