Nov 10, 2010

Diari Akademi Fantasia

7am
Incik saya sms,tanya saya dah bangun belom.Heh.Kami borak banyak-banyak sebab semalam saya tidor awal lepas makan ubat batuk cap ibu dan anak.Dia cakap, its gud mulakan conversation di awal pagi sebelom emosi dipengaruhi oleh persekitaran yang kadang-kadang sucks.
8am.
My little Darwish kacao saya di bilik.Dia nak suruh mami dia basohkan yayak dia.Haih.Main air pancut dengan Darwish sekejap.(Rutin biasa bila balik).
9am.
Oh, leisure time.Melayan dangdut Indonesia sambil breakfast.Mama masak mee goreng udang.Incik saya tak bagi saya makan pedas sebab batuk tapi saya tak tahan tengok mee goreng mama.Ngee.
10am
Online.Check fb saya.Kemudian mandi sebab my cousin, Iwan nak pick up pukul 11am nanti.Mahu pergi bershopping =)
11am
Already in Tesco.Saya, kalao mahu beli barang keperluan lebih senang di sini.Murah dan manageable.Eh,ada satu sleeveless yang comel kat Tesco saya sudah sambar.Pakai dengan cardigen dan lagging hitam sangat comel ok.
12pm
Lunch with mama, sister in law, my little Darwish, Iwan dan my auntie.Teringin nak makan koer tiao goreng basah dan air teh o laici ais.Oh, teringat Incik saya lagi sebab dia mrah makan ais.Batuk batuk dan batuk.Ok, dia tak tahu, takpe =P
1pm
Pergi nursery bunga.Teman mama dan sister in law cari pokok bunga.Bab-bab bunga ni macam tak passion sangat walaopon dulu saya tahu nama saintifik some of them.Haha.Later lah, bila saya dah ada rumah sendiri baru saya belek-belek pokok bunga.Hee.
2pm
Hang out alone di pekan koboi Kampar.Hurm, rasa macam touching sekejap sebab teringat saya pusing satu pekan untuk assignment subjek urban.Time tu seronok sebab saya design my own hometown dan saya suka urban design.Tak kisahlah the last produk is not enough excellence.Hu.
3pm.
Ber blogging.
Half day untuk hari ni rasa chill.Ok, saya mahu pulang sebab bas old skool saya sudah datang.

No comments:

Post a Comment