Mar 2, 2011

"My Loneliness Is Killing Me.."Britney Spears.


Lirik lagu Britney Spears.Heh.

Since aku dah jaoh dari kawan-kawan studio yang banyak peel, jaoh dari kawan-kawan satu rumah sewa yang banyak gosip, juga jaoh dari keserabutan drawing dan design yang dulu me limit kan masa untuk aku bergoyang kaki dan berangan kawen dengan anak raja, membuat aku rasa begitu sepi dan sunyi sekarang.

Kesunyian dan kesepian tu selalu nya aku avoid dengan membazirkan elektrik.Bukak tv walopon mata lebih nampak dinding di belakang daripada drama di dalam tv,kemudian on internet merapu di FB, takpon pasang mp3 kuat-kuat dalam usaha men create sense of chaos di sekeliling.Tapi still rasa nak menangis.

Baru aku paham kenapa kawan-kawan dalam usia begini sudah mahu berkahwen.Bila pulang dari kerja, bila tengok dinding, cakap dengan semot dan bertepok tampar dengan angin, aku rasa indahnya kalao sudah berkawen.At least boleh jugak mengada-ngada dengan suami sendiri.

Aku pulak jenis tak suka ber joli walaopon duit sudah ada.Thats why bila Incik Zahari pulang dari kerja, aku rasa huarrrrrghhhhh-lega hidop.



Bila nak kawen?





.....................................................Tahon depan, insyaAllah. (ayat tipikal dari 2 tahon lepas bila makcik-makcik sibok bertanya).


No comments:

Post a Comment