Jul 4, 2011

Am i look like Sazzy Falak?Haha.

Hari ni sempat pick up kain ela untuk buat baju raya.Aku beli kain yang orang selalu tempah untuk majlis bertunang tu.Taklah lip lap lip lap, tapi jenis old school dan texture timbol.Memang cantik, harga pon cantik.4 meter tadi dekat rm100 jugak.Wu.


Nanti nak tempah buat baju kurung moden.Jenis size badan aku ni, aku rasa sesuai buat baju either baju kurung moden atao kebaya pendek.Beri efek visual lebih slim dan tinggi.Haha.


Oh, abang Jat komen di bawah, apa tema warna raya tahon ni?My pamili choose warna coklat.So baju aku beli warna puteh jarang, dipadankan dengan kain glamorous kilat kaler coklat keperangan.Aku suka ada touch of classic di situ.Actually, gaya ni aku inspired dari satu baju yang Sazzy Falak pakai dalam satu drama lama-lama.Cantik.


Abang cakap mesti hot raya ni.Haha.


Tadi beliao msg.


"Abang tengah makan meggi goreng.Tapi tak sedap sebab sayang takde"Senyum lebar baca text dia yang manis itu.Susah nak get ayat dia yang sweet begitu sebab daily ayat dia lebih kepada bebelan dia.Ada sahaja benda yang tak kena pada mata dia.


Semalam dia bebel, aku asyik ber facebook sampai larut malam.Dan, disebabkan aku pms, dari hal facebook dah jadi point nak gadoh (aku lah yang ngada-ngada take serios.)Tapi dah okey sebab dia call tengahari tadi.Tak boleh lah ber issue lama-lama.Rindu bring us back together.


Indah nya bila berjauhan.

No comments:

Post a Comment