Aug 19, 2011

blank



Welcome back.Lama tak menulis.Sibok dengan kerja, balik penat, ditambah dengan sakit gigi yang rasa nak membunuh, so memang takde rasa nak ber bual dengan sesiapa, even di sini.


Masa aku sakit gigi, Incik zahari selalu jadi mangsa ketidakadaanmoodnakbercakapdengansesiapa.Haha.Pernah satu hari, aku tak bercakap dengan dia, then masa waktu kerja, dia call. Aku tanya kenapa call, dia cakap nak bagitahu pemenang Akademi AlQuran siapa (cover) then baru tanya aku, rindu dia tak sebab aku macam tak endah dia on that day.Haha.


Alhamdullilah, tadi, lepas waktu kerja pergi operate gigi bongsu yang dah rosak makan daging mulut.Sound serious, tapi aku pejam mata, doa semoga semuanya ok.Then, after doktor gudik-gudik gigi bongsu aku, tak lama dah ok.Rasa lapang nya pikiran, dah tak kusut nak tidor.



After bangon tidor tadi, sempat bergayut dengan sweetheart aku, Zabrina Ezura.Dah lama tak pillow talk dengan dia di rumah dia di Setiawangsa.Itulah port aku since di bangku sekolah di SSBJ dulu.Ber cerita macam-macam, sampai masing-masing senyap, sorang tertidor atas katil, sorang ter tidor atas floor.Haha.Girl, i miss that moment.



Selalu hilang idea sekarang ni untuk menulis.






Bye.



1 comment: