Sep 3, 2011

cinta ice blended



Aku ingat, hanya semalam aku dapat ice blended dari orang di Coffee Bean tu.Tapi hari ni, i still got.Kawan-kawan aku cakap, since si dia memulakan langkah approach aku melalui ice blended ni, muka dia dah jarang nampak.Malu-malu nak pass by lobby area.Walhal dia lah paling friendly antara staff di sana.Haha.



Its ok.Seronok pulak weh bila ada admirer ni.At least rasa semanagt pulak nak pergi kerja.Haha.Tapi entah lah.Bila ada orang mencuba market aku ni, dalam hati mesti tanya, apa yang aku lebih dari others? Bukan cantik pon.Plus gemok.Yup, thats what yang aku pikir since 2 3 bulan ni ramai pulak admirer yang datang.Dan semua yang datang kene pulak pada mata aku, so agak bergetar jugak jiwa raga.Haih, opah dah jampi ke cucu dia yang seorang ni since dari dulu opah tanya bila turn aku nak bawak calon cucu menantu untuk dia?



Aku just kawan dengan semua.Berkawan biar seribu, berkasih biar satu.Cuma kadang-kadang, orang yang memang ada tempat di hati aku itulah yang tidak pernah nak appriciate.Its fact.Thats why, bila ada yang datang mengetok pintu hati (ayat dipetik dari Dewan Bahasa & Pustaka), aku rasa heartless.Not only sebab aku choosy dalam bab-bab ni, tapi sebab aku takot, when u declaire your feeling, benda tu sudah hilang manis nya.




Tapi seriously, aku blushing bila delivery ice blended dari Coffee Bean sampai.Kihkih.


No comments:

Post a Comment