Sep 7, 2011

Hari yang cerah,

Aku sedikit risao dengan diri aku sekarang ni.The problem is, aku tak boleh nak makan nasi.Makan 2 3 suap, mesti dah rasa mual.Nak keluar balik.Badan serius dah susut, since raya aku tak makan heavy pon sebab cirit-birit then continue dengan demam.My skirt dan uniform pon dah tak tight.Dah tak seksi ok,haha.Serius, tak mahu badan macam Liyana Jasmay.Incik Zahari pon mesti tak setuju, sebab dia suka aku yang berisi.Kihkih.


Oh, im ok dah dengan beliao.3 4 hari ni memang buat aku confused sedikit.Bukan lah berubah hati, tapi kehadiran 3rd party (wah, bahasa law, teringat lecturer Land Law aku yang garang dulu.haha), agak menggugat jiwa di dalam.Sebab yang datang mengetok pintu hati begitu sweet jugak.Tapi compare to anyone, Incik Zahari is the one yang ada dalam hati.Teguh as concrete.



But i still got beverage form the Mr Coffee Bean.Haha.



Tak tahu nak tulis apa lah.Hari-hari aku di sini gembira sahaja, so far.Alhamdullilah.Kerja pon smooth even penat sikit sebab short manpower sekarang.Cuma, sedikit risao keadaan mama dan abah di rumah yang tak menentu.How i wish dapat teman mama dan abah ke hospital macam dulu.But what can i do, kene kerja untuk mereka juga.







Tuhan, sentiasa lah dengan aku.

No comments:

Post a Comment