Oct 2, 2011

Kalao kau mengasihi, nescaya kau juga akan dikasihi.




Im just wake up dari tidor.Tak tahu nak buat apa.Selalu kalao bangon tidor, mesti cari abang, msg him to ask him out, pergi makan, pergi library baca suratkhabar (like yesterday).Hurm.



Abang bertolak around pukul 7.30 pagi tadi.Sempat pergi breakfast dengan dia kat mamak dan hantar dia pergi.Kawan-kawan dia yang lain semua datang alone, tapi abang berhantar.Haha.Nampak cam manja pulak.But abang tak kisah.Dia nak aku hantar dia.




Im look like Juri Akademi Alquran kan, sayang? Haha.





Oh, ya.Aku dah letak kad dalam luggage dia.Hik.Hope that dia senyum masa kemas baju kat sana nanti.




Lepas abang pergi, aku merekabentuk bilik.Kemas kabinet, minima kan barang yang ada kat bilik, then laundry baju-baju aku dan abang termasok blanket dia semua, then buat wiyering sikit.Pandai wo aku.Haha.But tak sempat lagi nak cuci gamabr aku dan abang, nak put our photo dalam plain white frame yang aku sempat beli dengan Zabrina di IKEA hari tu.Hey, kenapa mood a bit romantic lately?



Haha.




Im so happy right now even abang is not around me, beside me.Semalam dia banyak sembang about my pamili.Abang cakap, one day dia nak datang rumah lagi and get to know the whole members.Nak makan-makan with pamili.Hurm, a good starting.Its ok, aku pon taknak rushing tentang ni semua.perlukan masa.Tapi aku suka ayat abang masa aku tanya his feeling towards me last night.




Kalao kau mengasihi, nescaya kau jugak akan dikasihi.Jadi macam tu jugak abang dengan sayang.Ayat abang, then aku menangis macam budak kecik.





.................................I miss him.



No comments:

Post a Comment