Feb 26, 2013

Ipoh oh ipoh


Hey.Februari berakhir dengan banyak cerita sedih orang sekeliling.Bila di tepi kiri kanan gloomy, kita sendiri pon rasa tak seronok.

belom dengan cerita sendiri.Haih.Jadi dewasa tak se hebat mana.

Seorang kawan kerja, sanggup naik bas terbang ke Singapura untuk bertemu kekaseh hati.Tapi dalam perjalanan si kekaseh sms and just give a call to him, tak perlu datang berjumpa dia.How you feel.Datang beribu kilometer, harapan ber kecai camtu je.Aku baca status FB nya,  aku turut ter diam.Gloomy bersama terkena tempias nya.Sebab aku pernah lalui that times.Di mana aku bekerja keras untuk submission design minggu tu, semata-mata aku mahu spend my weekend bersama si dia.Sanggup tak tidor dari Isnin sampai Jumaat supaya pagi Sabtu aku boleh ke Ipoh ber jumpa dia.Habiskan duit PTPTN untuk beli baju Adidas beliao sebagai buah tangan.Pagi Sabtu kawan-kawan baik turut sama bangon awal di studio semata-mata mahu memeriahkan keadaan.Menghantar aku ke stesen bas sek 17 Shah Alam.tapi akhir nya, bila smapai di Ipoh, aku bagai menunggu bulan jatoh ke reban ayam.Yang dinanti tak kunjung tiba.SMS tak dibalas.panggilan tak disambot.Aku berpeloh menunggu dalam panas untuk sekian jam yang sengaja tak dihitung.dan akhir nya pulang sahaja.


Cinta itu, kadangkala buat kita jadi bodoh.Hmm.

No comments:

Post a Comment