May 27, 2009

Aku normalkah?

Tadi aku pegi lepak kat restoran Anis Sup Utara kat bawah opis yang aku penah praktikal hari tu. Saja lepak bergosip dengan kawan opis aku sebab hari ni aku tak berjumpa lagi dengan rakyat Malaysia yang lain kat luar. Asyik memerap kat rumah jek, layan Youtube lagu Iwan ngan Amelina~ Yang Tersayang. Gulp, kantoi aku layan dangdut sensorang.

Pastu, aku teringat. Kalo dalam drama, die blur-blurkan tv kan as sign of flashback. Kat depan kedai ni la aku terserempak dengan seorang perempuan chanteq masa balik dari beli buah nenas kat kedai belakang opis aku.

Masa berselisih tu aku sempat usha sikit jek. Tapi, bila perempuan chanteq tu dah berlalu, aku stop kejap.Saat tu jugak aku rasa jadi keliru dengan status aku sebagai perempuan normal di mana saat itu, aku berhenti 2 sampai 7 saat semata-mata untuk memandang dia sekali lagi dan lagi serta lagi.


Gambar hiasan kasik best

"Gilerrr chanteq" Ujar aku di dalam hati. Tambah ade sedikit rasa iri hati yang dasyat.

Tapi, dia memang chanteq. Body dia aku memang admire dari atas sampai bawah. Perghhh, kalo pakai kebaya sendat memang mantopppp bak kata Shamsul Ghao-ghao. Taktao la nak cakap pe. Sampai ke opis aku teringat pompuan yang menggiurkan tuh.

Parah sial.

Tapi sumpah, aku maseh bernafsu pada kaom Adam.
Heh!

3 comments:

  1. AnonymousJune 05, 2009

    ala kwn..
    2 bese la...
    2 dkatekan sbg sumber inspirasi utk kte jd cm die
    huhuhu....

    -ZL- (SIB)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. aku suka tengok gmbr tu...gadis berkebaya....setting pun menarik....kat muzium telekom KL...nampak retro......gadis tunggu masa nk berjoget je....

    ReplyDelete