Jul 11, 2009

Lelaki 'anak abah'


Aku rasa salah satu perkara yang buat aku 'jatuh suka' pada lelaki ialah bila melihat dorang spending time together dengan bapak dorang. Tak kisahlah katne dan buat ape. Sebab, mentaliti aku, anak lelaki ngn bapak rarely dapat duduk semeja dan berborak sebab dah memang cultural orang Melayu camtu. Anak lelaki usually prefer dengan mak dan sebaliknya. Biasanyalah, anak lelaki mesti cakap kat mak dulu walaopon in case yang melibatkan abah. Contohnya, dorang nak pinjam duit abah, tapi cakap kat mak dulu. Hahaha.Makla yang jadi posmen, tolong sam
paikan.

Masa aku snap pic ni, macha kat situ kata aku admirer anak die. Motif..

Tapi, tadi masa aku layan teh tarik panas tengah malam kat mamak, aku jadi suka satu panorama ni bila bapak ngan anak lelaki lepak berdua makan roti canai. Dressup si anak smart gle kot, tapi si bapak just wearing baju Melayu dan berkain pelikat. Nampak sangat si anak macam nak keluar hang out ngn klik tapi willing temankan abah pegi pekene teh tarik dulu.Sweet :)

Aku suka lelaki 'anak abah', prefer than 'anak mak'.Weeeee....



No comments:

Post a Comment