Jul 11, 2009

Terbaekk dari ladang abah

Berpinorr mata teman nengok bende ni dari malam semalam

Hari ni hari Ahad yang tak liveable aku rasa. Bangon pagi pukul 12 tengahari sebab aku melelapkan mata pon dalam pukul 6 pagi. Kira-kira balik, adala 6 jam aku tidor.Bangon teros on laktop, g mandi jap then sambong wat keje sampaila dalam kol 3 petang. Non stop.

Haih, buat keje dah tak hirao orang sekeliling. Naseb bek aku takde laki lagi wehhh...kalo tak mesti laki aku sentap tak layan die. Mulala tu nak pegi makan kat kedai janda mana-mana.

Dalam 3 lebih, maka siap draft for chapter 1 studio aku, and then aku send keje ke supervisor by emel.

Pastu perot baru terasa lapar. Nak turun bawah kadar anjakan kaki tu malas. So, the best meal for lunch (lunch ke sebab dah pukul 3 lebih?) ialah instant megi. Masak megi kari Cintan.Bersulamkan air masak.Terbaekkk dari ladang abah!!

Megi yang undesirable. Takde telor penyedap rasa. Dan bukan mama's homemade.Huhu.

Ni kalo abah tao ni mesti dia tak larat nak makan sebab anak dia makan megi jek. Mama mesti mogok tanak makan jugak. Tapi, aku tao. Dalam kesian abah die makan 2 pinggan jugak especially kalo mama masakkan laok kari ikan kesukaan die. Wa, missin my home!

Huh, final. Aku sukakan cabarannya. Sebab? Helping me reduce my weight...lalallalalalalla....

No comments:

Post a Comment