Jul 18, 2009

Skrip 7707












Gambar-gambar yang sempat disnap di kamera hp aku masa pegi tengok midnite movie Skrip 7707.Orang ramai sangat, so rasa cam poyo lak nak snap banyak-banyak..hehehe...Movie Skrip 7707 tu, basicly rasa tak best pon. Propaganda jek meletup-letup...citttt..hahahaha..tapi ade gak part-part yang naik jugak bulu tengkok aku. Aku suka babak seram lakonan Que Haidar. Cite seram die boleh tahan gak. Dan, aku suke ekspresi muke Que. Terbaekk dari ladang abah. Yang len klise. Hurm, ending cite ni pada aku tak berjaya pon nak kuis hati penonton. Rasa macam nak mintak duit tiket balik..ngeee...takpelah, sokonglah filem tempatan kita :)

But, malam ni tetap rasa chill and fun, sebab spend masa ramai-ramai ngan kawan-kawan studio. Tak selalu dapat camni pasni, mungkin. Dan, tak tao jugak bila lagi dapat keluar ramai-ramai cmni.........

Huuhu....

P/s- Anak mak.....anak mak...cak....! (ejekan dari persatuan antisuara FASHASANDHA...omg....)



No comments:

Post a Comment