Jul 18, 2009

Solo Fighter's Gathering :)

Ana(berdiri). Pieje, Alya & me :)

18th July 2009. My big day of this year. Aku tak penah rasa hepi seperti hari ni. Untuk pertama kalinya aku berasa hidop sangat bermakna sebab dikelilingi kawan-kawan baik yang seramai ini. Cuma, yang sedihnya lagi 2 orang tak dapat nak attend sebab hal peribadi iaitu An & Isz. Rugi korang...hahahahhaa...

Nak pilih menu pon susah da.....Kenny Rogers di support oleh Alya..big banker..heee..thank u so much, dear :)


Muka tambahan~ Seiina & Ton. Ton datang lambat buat aku libang-libu nahan lapor..

At Berjaya Times Square. Makan McD pulak pas penat training 'game basketball'..weh, shoot aku still sharp lagi la....

Seiina, gaya seorang cikgu..ngeeee...Ton, ko tak cun dalam pic ni..hahahha..sajer aku letak...

Terbaekk dari ladang abah

omg.....!


Tak bes-bes la nak melekat kat cikgu kecik ni...

Antara ahli yang bakal tersingkir dari Solo fighters ialah Pieja kerana sudah berbf...sori, membership tertakluk pada syarat :)

Im gud in red color..Ngee....

Dr.Ana & Cikgu Seiina :P

Hilang dalam ramai...ngeee...

Alya- Masih single. Boleh ambek nombor di kaunter ye jika nak apply sebarang urusan. Terima kaseh.

Pieja-Electrical engineer..ngeee.....besnye ko dah tinggalkan alam kampus...but u will missin everything of that...rite?

Ana.Jez come back dari Ukraine. Dengan bangge membawa gift coklat.....maceh!

We oll kembar tapi tak iras banyak..kekekeke...wish us hepi bzday on this 22th July..hahhaha..annouce satu Malaya :)

Cincin di bakal hari pertunangan Seina & Zhudi :) Semoga segala impian tercapai..errr, dah nak jadi bini orang ekk..dulu main kejar-kejar jek kat dalam kelas...anyway, pray for your happiness~ satu lagi ahli yang balak tersingkir dari persatuan..ngeee...

Cikgu Zhudi & Cikgu Seina. Sama padan, sama kecik molek..omg...! hahahhaha...

Not in pic is Ana

Seina, i like la hitam-hitam manes ni....hahahahhaha....

Not in pic is Ton~ akuyang sangatgemuk.Huhuhu..Hate that.

Pose tak bes-bes...

Again..



Pilih menu pon susah.



Menu kami..Delicious. Marvellous.

Ana dan cokltnya.Maceh daon keladi. Len kali bawak banyak-banyak gi...

Kami- The Solo Fighter Girl.Hehehe..cube teka kakiku yang mana satu????


Hurm....again. Aku nak ucap "thanks a lot' kat semua~Alya, Pieja, Seiina, Ana and Ton sebab sudi attend this gathering for our klik..:) Dah lama tak lepak ramai-ramai camni, bergusip, gelak-gelak, chill, and talks a lot together.Dulu, hari-hari lepak cmni kat Ds MRSM.Masa minom pagi sekali, masa makan tengahari sekali,masa minum petang pas prep sekali dan masa supper...bestnye kan....but now, hurm, barulah hari ni dapat buat balik.Itupon tak cukup korum. Isz ngan An yang lagi sengal takde.Kepale nak merepek takde...hahahhahaa...but itupon dah macam nak terburai perot gelakkan korang...ngeee....

Secara peribadi, aku rasa korang kawan terbaek yang pernah aku ada, yang sangat memahami aku, yang banyak cheer up aku dari dulu sampai la skunk, and banyak lagi....walao aku g mana pon, u all still the best...yeah, i really mean it.

Hurm,nothing to say. dah banyak sangat cakap kat dorang tadi. And i feel so sleepy, rite now....hehhehehe...so, girls,....gud luck for your next destination..haih, sapela sangke kaki tuang prep, kaki tak siapkan keje Cikgu Mat Hassan dulu, kaki tak turun surao berjemah dulu ni dah jadi manusia gak hari ni :)

I'll be missin everything about us...sayang kamu semua :)

No comments:

Post a Comment