Jul 30, 2009

Tika dan Saat Ini~ Taktao nak post tajuk ape.

Haih, Isnin lepas ada orang belanja makan mee rebus kat Telok Intan. Hehehe. Terima kaseh kepada Cik Midi :) Terbaek. But keluar pon takleh lama sebab masa amat mencemburui kami. Banyak lagi hal lain nak settle on that day, but apepon sedikit rasa senang hati kerana dapat berbual sekejap dengan beliao. Long time not to meet him.Banyak sangat bende nak kongsi.Tq kerana meluangkan masa.

Rasanya dah setahun kot nak mengidam.Baru hari lepas dapat makan. Terima kaseh :)

Cuti ni aku busy dengan personal life aku and pamili. Entahla, kenapa la malas sangat nak menghadap final project and thesis. Aku try jugak bukak buku and laktop, tapi tak sampai 30 minit aku dah mula rasa bosan. Huhu.

So, tengahari tadi, aku boleh pegi Tesko and pegi karaoke sorang-sorang. Duit dalam purse ada rm9 jek. So aku bantai layan 6 lagu. Satu lagu rm1.50. Lepas gian jek sebenarnye. Walhal baru jek karaoke minggu lepas kat Alamanda with the girls~ Alya, Pieja, and Ana.Heee. Hurm, hati tengah gundah gelana so the list of the songs pon cam besela, tak pernah lari kod. Heeee...

1.Dua Insan Bercinta-Ella
2.Tika Dan Saat Ini-Medicine
3.Senggol-senggolan, Cubit-cubitan-Mas Idayu
4. Nota Terakhir- Alleycats
5. Kekasih Gelapku- Ungu
6.Alasanmu-Exist


Hehe...tak tao nak tulis pe lagi...rasa mengantok la...zzzzzzzzzzzzzzzzz......







No comments:

Post a Comment