Jul 30, 2009

L.O.V.E

Aku teringat pesanan Alya masa dia send aku balik ke Shah Alam last week. She is the only person dalam klik aku yang dah bekerja, for the information. She advice me supaya mencari somebody yang boleh dibuat soulmate mulai dari sekarang sementara belajar lagi ni. Sebab experience taught her a lot. Now, die bz bekerja, kadang-kadang weekend pon still dok di opis, and sometime jugak have to go offshore, dok di atas kapal berminggu-minggu, sampai kurang masa untuk mencari teman istimewa.

Hurm.

Aku dengar jek dia membebel malam tu di dalam kereta. Hikhik. Macam mak nenek la ko Alya. But, aku tao, cakap ko tu memang betol. Berasas. Dulu, masa sekolah kitorang selalu cakap, hurm, nantila cari bf kat U, tapi dah bes belajar cakap pulak nak cari masa keje, then da keje, lain pulak situasinya. Haiyak.

Jawapan aku pada Alya still sama.Not the rite time to think about that. Aku sedang mencari kehidupan aku yang baru.Lalallalalalallalalalallalaa.


So, Alya. Y not u cari dulu, then i follow u k.I tetap pengerusi tetap for the Solo Fighters Society. Don ever grab that from me :)


Haih. Miss u Girls...

2 comments:

  1. afnie...kata alya betul...it is hard to find someone mse keje ni....bukanla sebab busy smpai xde mse nk cri someone..it just dat..susah nk identify the right one...i do regret sometimes...tapi bnda xleh nak patah balik..kena go on jela...so aku pun nak nshatkan ko..
    try to find one right now....

    ReplyDelete
  2. hurm..
    sush la beb.

    tak semudah abc nak cr the person kite leh trust.huhu.

    n im so afraid to start any relationship again.

    ReplyDelete