Aug 8, 2009

My adored Abah

Pagi Ahad ni tak ke mana. As usual bercumbu dengan design. Haih, sesak nafas plus penat.Opss, takleh merungut coz it's a part of ibadah gak kan..belajar.

But abah text me. Bagitao beliao rasa sedih dari pagi tadi. Aku tergelak sorang-sorang. Tapi, sikit rasa tersentuh, oh of coarse la. Actually mama pagi tadi gi Melaka with her group of friends. Follow Datin, something like that la. So, tinggal abah sorang-sorang.

Thats why abah sedey kot. And he told me that beliao tak larat nak makan. Opah masak pouridge pon still takde selera~ penangan bila mama is not around abah.Lol!

Hurm, that wat make i proud of abah.Sometime he doesn't show us his care and love to mama, but deeply i knoe mama is her true soulmate. Eternity. InsyaAllah.


So, for his birthday that will come in jez these few days, ingin dikatakan di sini,

"U're my hero, my everything. Sayang abah. Selalu,happy birthday....."



No comments:

Post a Comment