Aug 8, 2009

My bestfriend's wedding

Tomorrow afternoon, my friend will attend her ex's wedding. Dan, hari ni aku tengok dia agak tak betol. Maybe sebab keje pon banyak atao mungkin sebab lain. Tapi, obviously, tadi dia nampak agak tak senang satu hari.

Hurm.

Keadaan ni aku juga akan lalui akhir tahun ni. InsyaAllah.

Aku tak dapat nak berteka-teki lagi apa nanti aku rasa on that time. Tapi, masa majlis pertunangan dia dulu, satu hari suntuk aku rasa ruang pernafasan aku makin mengecil hebat. Dan, putaran jam menjadi teman setia coz kalo boleh time tu nak cepatkan masa supaya hari penoh emosi tu bertukar ke hari lain.

Anyway, sekarang ni aku rasa aku ok. Im now pretty happy.Cuma, jangan paksa kenangan lama-lama tu pergi. Aku tetap rasa ingin menyimpan.

Dah, nak sambung wat keje :)









2 comments:

  1. "jangan paksa kenangan lama-lama tu pergi. Aku tetap rasa ingin menyimpan."

    Mereka yang tak pernah merasai benda2 ni, mesti paksa kita untuk melupakan kenangan2 ni.....walaupun ia sakit...ia tetap menjadi sebahagian dari hidup kita.....tak guna berlari...kita cuma perlu mengahadapinya...dengan tabah....

    ReplyDelete
  2. yes my dear.
    its part of our journey, our life, selagi bernafas.

    each memory has own value n meaning.
    yg penting belajar hadapi masa dpn :)

    terima kaseh kerana memahami.

    ReplyDelete