Sep 1, 2009

Skandal Boutique 404

Sedang merindui ini olang. Hehe. Zabrina Ezura. Rakan skandalku semasa di boutique 404. Hurm,actually she's my gud friend since kat SSBJ dulu. Die kawan yang cool . Kamu rugi jika tidak ada dia sebagai kawan.And, I love her..so much.

Masa degree kat UiTM, setahon aku duduk menyewa dengan Zbrina.Itu satu masa paling terbaek yang pernah kami ada selain kat SSBJ dulu. And now, when she's not around, i feel a bit lost.Im so loser.Tidak dapat dinafi. But lucky,bantal die ade ngan aku lagik.Lepas rindu :)

Die salah sorang kawan yang paling understanding yang pernah aku ade selain another friends~Anis & Ina yang jugak sangat paham kepada situasi aku yang kadang-kadang sucks.Yes, they know wat i mean. Terime kaseh kerana ade di sebelah walaopon in fact, i shouldn't do that stupid things. Gila-gila remaja kan. Hahaha.Thanks.

Memori paling indah masa hang out di KL sem lepas. she pick up me, then i accompany her buat projek khas di KL. Dan, kemudian, dia pulak teman aku wat projek khas aku di Shah Alam pada pukul lebih kurang 4 pagi ketika itu. Great job, dear. Thanks.Hahaha.Sengal.

Masa paling aku rindu dengan Zabrina is masa sebelom tidor dengan beliao. Ada bed time story, u. Sweet. Time tu, tutup lampu, dan mule flashback balik for wat we have been thru together since school. Banyak sangat cerita. Dan, sedar tak sedar, masing-masing dah tertido. Dan selalunya, esok pagi Zab akan kejotkan aku untuk sembahyang Suboh :)

Hurm, we have such great time masa di SSBJ dulu. Masa tu, selagi boleh, aku tanak Zabrina jaoh. Paling aku busan bila weekend coz dia selalu balik rumah. Dan, aku di hostel mula menelaah pelajaran time tu sebab tahap bosan yang sunggoh maxima. Nerd gle do.Haha. Hurm, still remember when im about to lost her. Ayat poyo kot ni. Time tu i feel a bit jealous pada Zabrina bila die sudah berkawan dengan seseorang. Not because jeles die da mula nak bercinta tapi aku rasa kehilangan die time tu, hilang attention die pada aku.Then, aku merajuk. Tidak pulang dari prep bersama dia. But she came to my room, and gave me a letter.Not letter actually, jez a simple note, wrote this. " Sorry for everything.Aku sedang memahami seseorang."Time tu rasa kelakar dan esok aku ok balik.Ngade-ngade :P

Masa sekolah, we ol buat semua bende sama-sama. Fly setiap petang Rabu~ hari semua team takde training, lunch and dinner together, gusip dalam prep, lepak kat bilik kosong pas sekolah~selalu kantoi Zohor.Hurm, baru aku sedar sebenarnye we ol dari dulu tak pernah berubah.Selagi boleh, kami akan cari masa untuk berkongsi cerita walaopon sekadar nak cakap bende simple. Pernah masa cuti sem, aku damn rindu Zabrina, then aku amek tiket pagi-pagi dari Perak, jumpa dia di KL Sentral. Selepas lepak 2 3 jam,aku balik ke Perak semula on the same day. Haha. Parah.Pasangan lesbo pon tak sweet macam kitorang ni kot.Anyway darling, i really need u on this moment. Nobody here can make me laugh and talk too much...:(


Pasangan Uji Rasyid & Hail Amir :P

Anyway, tak kisah di mana dia berada, i know she always right beside me :) And now, wat i really hope is die teros happy together bersama kekasih hati, en.Lutfi si bujang manis itu ok.

Gud luck for your next journey dear. Cant wait to see u this week :p










No comments:

Post a Comment