Oct 9, 2009

aku taklah baik sangat.

Tadi aku kuar minom bersama a friend of mine.Cerita macam-macam. Tapi, girls talk tadi adalah lebih kepada isu membalas dendam. Ye, aku sebenarnye telah berniat untuk membalas dendam terhadap somebody yang f bintang bintang kecik.

Aku tak mungkin balas dendam dengan cara keras.Itu bukan aku walaopon kat FB aku dah tercakap aku suka bende yang keras-keras ni (sampai ade yang cakap aku berbaur lucah).Kalao ikot sinopsis dalam cerita Tamil pon, balas dendam yang obviously ni selalunye geng jahat yang tunggu hero kat simpang jalan sebab nak belasah hero yang baru turon dari bas yang cam sardin tu.kan?

Projek aku sekarang adalah dalam masa 3 tahon lagi. Tunggu aku establish dulu =) Ngeh2. Tak sabar nak jadi watak antogonis.

Hurmm.Ini kalo mama tahu mesti tak bersetuju sebab dia selalu cakap, biar orang buat taik, jangan kita main taik. Tapi aku tak boleh. Aku nak orang tu tahu sekali seumur dalam idop dia bahawa apa rasenye jika kamu dipermainkan.Itu sahaja.


...........................................semoga perancangan berjaya.

No comments:

Post a Comment