Oct 6, 2009

For Aiman =)








S bintang bintang t, aku lupe birthday seorang kawan baik aku.Aku harap dia tak terkilan sebab last week antara masa aku paling kritikal.

Dan, aku tao dia akan menjengah ke sini. Jadi, aku ingin mengucapkan di sini Happy Belated Birthday kepada beliaodan dengan iringan doa, semoga kamu teros maju jaya. Yeay!

Wo,tadi baru sedar dah lama jugak tak spend masa bersama beliao nyanyi karaoke dan lepak minom ayor gelas besor tu..weeeeee...missin this part...Remy pon dah takde..sob..sob...anyway, hope can chill out with u guys bile dah bebas dari cengkaman keje yang......oh, tidak perlu diteroskan kot ayat itu.Akan mengurangkan pahala =)

Jadi, untuk sahabat bernama Mohammed Al Aiman Borhan,semoga teros BFF.(tiru ayt bebudak high school).Take care.

2 comments:

  1. yeah
    bff (dah mcm paris hilton)
    haha
    thanx so much eventho lambat wish kn?kn?
    its okey la makcik
    pas da terlepas dari cengkaman kite g karok la
    berhibur.
    amacam?

    p/s:present xder?lo ader bg ak present..sweet!...=)

    ReplyDelete
  2. jeles Lo bagi ko present..aku pasti akan bg ko gak..ngee...tp tunggu tao...

    sori lambat wish.bukan lp, tp tak ingt.baik, nnt bes stress kite karok.ko blnjer.tak kire =)

    ReplyDelete