Oct 6, 2009

Kawan-kawan ribena















Lately,aku rasa aku dah takde ruang kosong cam dulu untuk aku rasa sunyi yang menyebabkan aku round Shah Alam nek motor sambil melayan lagu Ukiran Jiwa dari Awie.Sucks, aku rasa itu masa aku paling bodo dan sial selain masa aku penah curik bookmark Blues Untuk Aku kat Kedai Buku Kim Kee masa tingkatan 2 dulu.

* Bapak aku marah giler masa aku citer 3 tahon kemudian.

Sekarang rase idop sangat bermakne dengan kehadiran kawan-kawan sekolah. Yeah, rasa chill bile dapat jumpe balik after dekat 5 tahon tak jumpe.Tentunye, bende paling best bile open table dan review balik cite lama kat maktab dulu masa zaman hingusan....waaaaaa, rasa nak kembali ke zaman bangku sekolah...bak kata dorang, masa sekolah rasa cibai nak habis cepat, tapi sekarang rasa mahu jadik budak jahat di sekolah kembali.....

Heee.......


Anyway, harap dapat teros happy together camni. Nanti aku keje aku belanje beasr korang =) Promise.


Oh ye, hari ni birthday ADAM.Muge dia panjang umor dan terisi dengan kebahgiaan baru =)

2 comments:

  1. wuhu....best2...rse rugi lak abes awal uitm ar2..ptut smbung je master..leh jmpa korang lagi...huhu..

    ReplyDelete
  2. heee....itula.aku pon rs syg nk tgglkn shalam...harap aku teros berada di sini =)

    ReplyDelete