Oct 23, 2009

watdefak (maseh nampak sopan sangatkah bahasa aku kali ini?)

Hari ni aku berasa sunggoh tensen dan rasa mahu memukul mana-mana lelaki yang berasa die tough (sedap sikit pukul badan yang berketol-ketol). Time ni aku sedang melayan lagu yang aku selalu dengar mase aku tensen Final Semester Dip dulu.Semangat yang hilang-XPDC.

Honestly, final sem ni aku rase tertekan (Incik Lo tidak berasa keseorangan perasaan tu). Kalao aku buat kerja pon, aku tak boleh lama fokus. Paling nerd aku boleh buat kerja selama 3 jam (bersamaan masa perjalanan Kampar ke KL).Selepas tuh, aku mula main FaceBook dan bermain kuiz, memberi komen sambil mengeluarkan ayat flirty kepada beberapa lelaki tampan di sana.

Time ni playlist aku memutar lagu Mimpi Yang Tak Sudah-Ibnor Reza.Sesuai pulak dengan keadaan mode aku time ni.Memang setiap hari tak dapat nak sudahkan mimpi sebab tak dapat nak lena. Kalao mimpi pon, aku termimpi enlargement aku yang maseh belom usik lagi.Belom citer section dan perspektif aku.Untuk thesis, chapter 4 dan 5 maseh belom jalan. Tender jua begitu.

Watdefak.

Tak bolehkah aku bermimpi dapat kawen dengan Adam NurKaseh?

Itu belom aku cerita kondensi persekitaran yang macam haram J.Aku tak suka bila ade yang suka nak menyibok hal aku sampai dalam kain pon nak amek tao.Sila jangan tentukan dengan sape aku patot nak 'menyundal' ke hape. Mase aku jatoh tersungkor dulu tak pernah pulak sekor-sekor nampak muke, bila aku dah boleh happy kenapa nak datang block ape yang aku ade?

Watdefak.

Serius penat kadang-kadang dengan peel perempuan yang macamni.Sebab aku adalah perempuan yang AMK (ade mak kesah?).Lantak ko nak terlanjor dengan sape, aku pedulik hape.Tapi jangan sibok hal aku.Mind own your business. (Perlu tak letak tanda seruan untuk menunjuk nada marah aku?)

Time ni rindu nak balik rumah. Opah mesti masak roti canai empat segi colek dengan sardin. Layan pulak dengan 'yangat' opah yang hening. Ah, sial punya imaginasi.

Ok aku stop mencarot sebab aku nak sambong baca buku PEDESTRIAN MALLS, STREETSCAPES & URBAN SPACES, ditulis oleh Harvey M.Rubenstein. Nerd tak aku duduk di library sorang-sorang pada pukul 5.12 petang dan membuka buku ini?

The new me =)

3 comments:

  1. wahh..stess membina.bagus la ko afni. salute di situ. thts all i can think for now..ada lagi yang bakal menyusul.

    ReplyDelete
  2. Stress tp have to overcome =)
    gudluck Lo =)

    ReplyDelete
  3. ya
    i can feel what u feel la
    why u r look so mad?
    da bnyk mencarut2 da ni
    haha
    buku tulisan harvey M mmg best utk dibaca
    xder la nerd yg disangka

    hmm
    next time g library ajak ak la k
    confirm ak follow sbb ak suke baca buku
    =D

    ReplyDelete