Oct 26, 2009

Kerinduan the Drama

Aku tak suka kalo tengah-tengah malam terbangon.Itu terjadi semalam sebab aku sakit gigi.Haih. Jadi, aku online dan menjiwangkan diri dengan mendengar lagu-lagu Sheila Majid di YouTube.

Aku suka lagu ni.Kerinduan-Sheila Majid.Ini lagu tema satu drama kat tv2 dulu.Aku suka tengok drama ni sebab aku crush giler kat pelakon lelaki dia- Shidi DeadMushroom yang dah jadi laki Vanida Imran pon. Naseb dia kawen dengan Vee, kalo kawen dengan perempuan yang kurang cantik dari aku, memang aku protes.

Lelaki paling hensem kat dunia.Adam Nur Kaseh pon kalah =)


Heroin drama tu Aida Aris. Gud match.

Cerita ni dalam genre Romantik Comedy.Cerita pasal 2 orang kawan baik tapi at last mereka bercinta (musim pertama). Cerita ni kelakar sebab Aida Aris ni jande hot, ramai yang nak kat die sebab body baikk punyer. Tapi, dalam banyak-banyak lelaki yang himpit Aida ni, Shidi jelah yang boleh ngam ngan Aida.Shidi sebenarnye romantik tapi Aida tak pernah nak kesah sebab dia ni terlalu workaholic dan bermasalah dengan lelaki-lelaki yang cube nak seduce dia. Shidi pon tak kisah tapi he always standing beside Aida susah dan senang speseli bila Aida suruh jaga anak perempuan dia yang banyak cakap.Cute.

Aku tak ingat camne Shidi proposed Aida. Tapi time tu dorang dah gadoh and Shidi bawak diri ke Cameron. Aida time tu dah gelabah giler dan baru tao die jugak sebenarnye suka kat Shidi.At last, Shidi kol radio dan dia nyanyi lagu Milik Siapakah Hati Ini- Sudirman dan tuju lagu pada Aida. Aida kebetulan dengar (drama Melayu memang selalu ade kebetulan kan?) Maka, berbunga-bungalah.....happy ending.



Aku suka persahabatan dorang.Gadoh, selisih pendapat tapi apepon, mereka saling memerlukan. Cuma, pendapat aku, kadang-kadang lelaki dan perempuan tak boleh berkawan baik berdua =)



Jeles sungguh dengan gambar ni.


Note: Muke Shidi seperti beliao. Kulit hitam manes, bermate kecik dan senyuman yang boleh membelah jiwa Dan saye sedikit macam muka Vanidah imran.Haha.=P




No comments:

Post a Comment