Dec 15, 2009

2010

Tidak sabar menanti kedatangan 2010.Sebab dah mahu meninggalkan 2009 yang sungguh rasa unsecure.Tapi, everything sudah berjaya dilalui.Alhamdullilah.

The first thing yang rase sunggoh satisfied untuk tahon ni ialah berjaya menamatkan studi.Lebih 5 tahon ma bangon pagi rasa tak free.Kihkih. Anyway, bukan semata-mata certification dip dan degree yang dicari, the most valueable things yang aku dapat sepanjang tempoh masa belajar ni ialah my gud time with friends, yang kamu takkan dapat di hari lain =)

Tahon ni juga semua penantian aku berakhir.Memang aku selalu menunggu hari penghujung kepada cerita hati aku yang sunggoh telenovela. Bertahon-tahon mahu ke last episod. Walaopon ending macam filem Sembilu Awie dan Erra, tapi at least aku sudah boleh bebas untuk ke drama lain pulak =)

Bermulanya tahon baru, aku jugak berharap ade sinar baru untuk aku dan beloved pamili.Harap abah akan sihat seperti biasa (oh, sekarang abah da boleh makan nasi.yeay,), Mama teros cemerlang dengan tanggungjawabnya sebagai Ketua Wanita UMNO (haha), Along teros dimurah rezeki bersama wife dan Demok Darwish.(Demok Darwish dah mula pandai kacao maminya online), dan Pidot harap dia berjaya continue her studi untul degree level.(jangan nak bercinta jek).hee.


My Demok Darwish.Sudah nakal.


Untuk aku sendiri, harap dapat kerja secepat mungkin.Sebab mahu join Aiman and FRIENDS ke Singapura.Korang, tunggula aku dapat keje dulu baru g vacation.Heee..Selain tuh, tahon ni of coarse mahu jadi yang lebih baik dari hari semalam. Move on.Takmo layan lagu MEDICINE dah.Haha.



Untuk kawan-kawan, aku doakan yang terbaik untuk kamu semua juga.Go friends!

5 comments:

  1. aku x sabar nak pi ke Singapore......

    ReplyDelete
  2. ahh bestnya u da abes belajar.i cemburu and busuk hati kat u! (sbb i lg setaon baru nak abes..sedih)

    ReplyDelete
  3. jeffri: takpe u.i tggu u bes.nnt kite g holiday kat paris.
    aiman: ala.jahat.tinggalkn aku.

    ReplyDelete