May 3, 2010

lelaki desperado

Aku sembang dengan Al Aiman semalam.Pasal lelaki yang tak boleh langsong hidop takde perempuan ni.(maksud aku untuk sekejap pon tak boleh ke?).
Lelaki begini biasanya mencari calon awek yang baru dengan desperate nya selepas break off.Mengetest mana-mana perempuan yang tengah single untuk dijadi teman berSMS terutama ketika sedang lepak bersama geng di kedai mamak (supaya tak nampak loser sangat) atao untuk dijadi teman bergayut sebelom tidor.Dah stim mungkin dapat tidor lena.
Jenis aku, walaopon single tegar, takde pulak rasa desperate camtuh.Kawan-kawan lelaki aku pon banyak jugak yang single.Tapi cool sahaja.
Haih.

8 comments:

  1. bila timba dah cari perigi..... kenalah ada isinya.... kalau takde perigi cari telaga....

    ReplyDelete
  2. hehehe... inilah namanya siri ayam bercakap dengan itik....

    ReplyDelete
  3. huh!!!
    buat malu c0mpany jer laki cam nih..

    ReplyDelete
  4. ramai jgk kawan aku cmnie
    mmg xboleh blah laki yg mcm nie dowh!

    ReplyDelete
  5. pakdo: itulah.lilek sudeh.
    aiman: i like u.cool.tp dah ade calon makesure bgtao aku dl naa.

    ReplyDelete