May 8, 2010

Ucapan buat mama tersayang.

Esok hari Ibu.Walaopon mama tak pernah ke blog aku, tapi di sini aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu untuk beliao.

Aku tak boleh nak tulis banyak lah pasal mama di sini sebab buat masa ni tisu takde di sebelah aku.Parah kalao menangis karang.(dah lah time ni tengah tengok cerita hindustan Maan kat tv.) Haih.

Tapi, mama adalah semangat aku untuk teros melangkah, tak kira dalam perkara apa sekalipon.Pernah dalam satu game netball masa sekolah rendah dulu, aku tak dapat nak shoot bola dalam net.Tapi bila mama datang tiba-tiba kat tiang bola, aku dah boleh teros shoot.Dan team aku teros lead the game.

Mama ada magic macam Harry Potter, aku rasa.

Dan, mama likes drug.Pengubat segala kedukaan.Walao aku sedih mana, berasa sangat kehilangan tentang apepon, tapi bila dia ada di sisi, the tears fade away, just like that.

Dan lagi,

Aku rasa mama lain dari yang lain.Tak sama dengan mama yang lain di dunia ni sebab dia rock macam anak-anak dia. She's admiring Lan, ex vocalist band Meet Uncle Hussin sampai abah rasa annoying.Haha.



For mama.Happy mother's day.
I love u so much, eternity.

1 comment: