Jul 8, 2010

Spain bukan terer.Haha.

World Cup sudah hampir ke penghujung.Eloklah.Aku dah malas nak bukak tv tengok any game lagi sebab Brazil dan Argentina dah lingkup. Tapi, ada orang tu suruh aku berbalik pada Spain. Mungkin tidak.Biarlah aku menyorak untuk Oranje, walaopon team tu yang cilakak belasah Brazil dulu.Haha.

Untuk final ni, aku rasa Belanda boleh makan Spain 3-1.Amacam?

Ini pasal rumah sewa lama aku.The owner dah tak bagi masuk rumah.Jadi, barang-barang aku kat rumah tu tak dapat nak ambik.Bukan barang aku jeh, barang housemate aku yang lain pon sama jugak.*&&*())(*&^% punyer owner rumah.

Aku bukan pe, barang-barang yang lain tu aku boleh lah tutup mata lagi, tapi ada satu barang yang paling berharga aku tertinggal kat sana iaitu album kenangan aku dan seseorang dulu lah. Haih, banyak surat-surat, gambar masa sekolah, dan artifak lain yang ada dalam album tu. Rasa sayang jugak walaopon bende tu dah jadi memori jek.Aku ingat nak pegi bawak kes rumah ni ke mahkamah la.Heh.

Ini ada satu hal aku nak luahkan kat sini.Aku rasa aku dah kene ubat guna-guna atao ubat dagu.Bila aku ada di depan mata seseorang ni, mesti hati aku rasa tak keruan.Masalahnya pada beliao seorang, dalam banyak lelaki lain yang ada kat dunia ni (selain bekas cinta hati dulu lah).Haha.Masalahnya umur dia 50an ok.Tapi masih berkharisma.Haiyak.Ini susahnya kalao involve dengan golongan dah expired.Haha.

Bercakap pasal hal mintak maaf ni, aku tak salahkan orang yang still tak nak mintak maaf kat aku untuk segala kesalahan yang dia dah buat kat aku tu.Sebab ada certain kes, aku sendiri pon tak kuasa nak mintak maaf.Maybe sebab rasa bende tu bukan kita yang mulakan dulu, atao bende remeh atao mungkin jugak sebab rasa ego dalam diri.Tapi, aku rasa lah, untuk memaafkan sesiapa yang dah buat hal dengan aku, aku boleh.Cuma lambat atao cepat sahaja.

Okey.Ini ada pesanan.Siapa rajin, sila bukak tv3 pukul 10.30 malam ni.Incik Fahrin kesayangan saya ada di sana.Weee.

Bye Malaysian.

6 comments:

  1. suda jatuh chimta..haaaa...~

    ReplyDelete
  2. suda kembali kpd fahrin nampaknya..hehe

    ReplyDelete
  3. hati tak prnh berubah.mgkin selera je ikot trend.wah.haha.

    ReplyDelete
  4. spain....2, Holland 0

    ReplyDelete
  5. go..go..SPAIN go ^o^

    cik miah ble mahu ke belom resort,.,,,xsabo nak tunggu kamu neh..hehehehe

    ReplyDelete