Sep 1, 2010

Kad raya dia

Setiap kali aku mimpi bekas kekasih, mesti mimpi yang baik.Kami bertegur, bersembang dan ketawa.Tiada argument, macam mana how we end up dulu.

Lepas bangun tidor, aku jadi rasa rindu gila pada dia.

Bila raya datang, aku tak dapat nak tipu aku teringat beliao.(salahke nak teringat?).

Kali terakhir raya, sebelum kami separate, dia kirimkan aku kad raya. Rasa kelakar bila dia still ada soul macam tu.Pagi aku nak pulang berhari raya tu, dia call aku.Dia pun baru sampai dari luar negara.

Dia bagitao, nanti check kat rumah.Ada kad raya untuk aku.

Sampai rumah, bila tengok kad raya dia, aku pon menangis dengan bodoh.Haha.Terharu sedikit.Kemudian aku send sms pada dia, thanks.

Pagi raya, dia kirimkan mms pada aku.Gambar dia pakai baju Melayu warna purple.Bergambar kat rumah dia di Perlis.

But, gambar tu aku dah tak simpan.Tak manis lah kan.

Aku harap adik aku tak baca entry aku yang ni.Kalao dia baca, mesti dia marah sebab aku still nak ingat lagi benda yang dah lepas.

Its just a part of my life. Dalam hati aku sudah ada yang lebih baik, lebih baik dari semalam.Sayang aku jugak, rasanya sudah tidak boleh dibelah bahagi lagi.

Cuma cannot help bila sesekali kenangan tu datang, macam angin yang menyapa =)

6 comments:

  1. kenangan tetap kenangan..itu suda tak boleh di ubah..redhakan je..:)

    ReplyDelete
  2. kenangan terindah...

    weh....wat aku teringat laaaa.. T-T

    ReplyDelete
  3. ley bygone be bygone ok~! :)

    ReplyDelete
  4. semua yg komen: cerita lepas sahaja.smpai bila-bila tetap dalam memori.tidak akan dtg semula =)

    ReplyDelete
  5. hurm...walaupun pahit...walaupun hilang...
    kenangan tu tetap akan datang...semoga orang baru kamu boleh membuat kenangan yang lebih manis dari dia...

    ReplyDelete
  6. sudah ade kenangan yg lebih manis =)

    ReplyDelete