Nov 29, 2010

A for alone

Aku suka waktu-waktu sendiri aku, di luar waktu bekerja.

Ada masa aku habiskan masa membaca buku Allan and Barbara yang maseh tak sempat aku nak reveal dengan baik.Hal hubungan antara lelaki dan perempuan memang mysterious, pada aku.

Ada masa lain aku turun ke KL sekadar mahu mencari secawan kopi dan karipap panas di tengah malam di kedai tepi jalan di Bangsar.This great moment aku paling suka share dengan kawan lama dari sekolah, Zabrina sebab flow diri aku dan dia time by time selalu ada chemistry.

Then,

Aku suka lepak dengan boifrens aku di sini, maksud aku kawan-kawan lelaki.Aku memang suka bergusip, tapi aku rasa tak sesuai guna term itu bila berada di kalangan mereka, sebabnya topik kami di meja lebih global.No heart feeling, itu lebih penting.

Lagi,

Aku suka duduk sorang-sorang tanpa di disturb anyone ketika online di McD.Di sana aku tak ambik kentang goreng sebab aku dah already gumuk.Jadi, online di Mcd sambil menahan bau kentang goreng orang sebelah adalah satu period yang sangat challenging pada aku.

Lagi dan lagi.

Aku suka decorate partition di dalam bilik aku sendiri.Sekarang ni aku bekerja, jadi bila balik adalah sangat penting bila keadaan di bilik manageable dan artistic sikit.Mood akan baik untuk whole day.baru tadi aku letak bunga hidup di meja solek aku.Adalah sedikit sense of nature.Haha.





Biar kamu berdua, atao ramai, tapi masa untuk diri sendiri sangat penting.Itu pendapat aku.

2 comments:

  1. masa sendiri mmg best..mcm kite leh buat atau jadi. sgt setuju :)

    ReplyDelete