Dec 4, 2010

Hantu halimah balik rumah

Aku selalu tanya diri aku, adakah aku melengkapi dia? Sebabnya, aku mengaku, pada hubungan yang ini, aku tak all out.

Dia selalu tanya, what i feel towards him?

Aku cakap, no answer, untuk waktu itu lah.Sebab,tentang hati dan perasaan, aku tak boleh nak nak cakap lagi.Past maseh menghantui aku macam hantu halimah balik rumah.

Aku tanya pulak dia.Soalan yang sama.

Dia cakap, aku ni macam dapat air sirap lepas habis perang.Thats mean, bila aku ada dengan dia, dia rasa sedikit lega lepas lalui satu benda yang complicated.

Aku cakap, aku tak macam perempuan lain yang mungkin dia expect sempurna banyak benda.

Dia cakap, aku jujur, menjadi diri sendiri.Itu dah memadai.



Aku sebenarnya sudah hilang kepercayaan pada sebuah hubungan tapi aku tak tahu kenapa Tuhan maseh memberi ruang untuk aku kenal orang lain lagi, kali ini lebih matang seperti Bront Palarae.


Cinta tu rasanya belom jumpa lagi, tapi tadi aku rasa strange.

Aku text dia semasa waktu kerja dia, supaya call aku.


These few days, kami less communication, sebab kerja lain masa.Aku cuba tolerate sebab rasanya dalam usia begini, tak perlu jadi budak sekolah, mahu merajuk di sebabkan keadaan.

Tapi jadi perempuan ni susah kan, sambil makan keropok maruku cap baby merangkak pon aku boleh rasa mahu menangis, jadi aku mengada-ngada mahu dia ada.

Selepas satu call, sudah ok.




Aku nak tanya, perasaan macam aku ni namanya apa?

3 comments:

  1. hurm....jawapannya....
    kemengadaan yang melampau2....;p

    ReplyDelete
  2. aje benor.haha.cinta tu maseh tiada ben.selalu takot nak jatuh cinta.

    ReplyDelete
  3. jgn takut jatuh..cuma ingat cara nak bangun je nant~

    ReplyDelete