Jan 13, 2011

Khairol Fahmi Che Mat

Semalam aku sempat tengok berita sukan di tv3, alah, berita pasal PM bagi imbuhan kat pemain-pemain Malaysia jadi juara piala Suzuki AFF tu.

Aku usha Khairul Fahmi Che Mat.Dia kan bechelor paling hot sekarang kat Malaysia.

Aku pon start berangan, as usual.

Kononnya kami terjumpa masa dia check in di hotel tempat aku bekerja.Time tu of coarse lah aku buat-buat tak kenal dia walaopon dalam hati rasa nak melompat tengok dia.Haha.

Then, Khairul Fahmi Che Mat mintak nombor aku.Aku bagi je lah, dah orang admire kita.(tahap berangan melampao).


Since dari tu, aku ngan Khairul Fahmi Che Mat saling mengenali.Aku cuba paham karier dia yang banyak di atas padang, dan time tu jugak dia cuba paham karier aku yang tiada hujung minggu di luar.Walaopon banyak clash, kami tetap suit each others.

Sampai satu masa, bila aku balik rumah, mama kata ada orang masuk meminang.Mama suruh aku buat persiapan.Aku cakap taknak.Aku cakap aku mencintai Khairul Fahmi Che Mat.Abah refuse.Abah cakap, jangan kau kawan lagi dengan pemain bola! (tanda seru bererti abah cakap dengan nada tinggi).

Aku nangis kemudian keluar kayuh basikal.Bawak diri ke lombong tengok matahari terbenam.Bajet sedih.Tiba-tiba Khairul Kahmi Che Mat telefon.Suara dia husky.Sayang, u tak terima pinangan i kenapa? Tanyanya.

U ke yang pinang i tu? Bukan Ahmad Durrani?

Aku teros balik rumah.Tanya abah dan mama.Mama, abah dan semua pamili dan krew Bang Bang Boo menjerit dekat aku, bang bang boo.Aku terkena.Macam gampang aku rasa hari tu.

Maka, kisah cinta kami akhirnya kekal sampai akhir hayat selepas itu.





Er, kau orang rasa aku ni gila ke? Berangan jaoh gila.

4 comments:

  1. terus terang...kao mmg berangan tahap gaban..walhal khairul fahmi itu sudah punyai cewek...wake up cik miah...huhu

    ReplyDelete
  2. oii..oii..durrani jgn sebut2 ok...=p

    ReplyDelete
  3. naha:alah, masing2 dah berpunya.skandal sudehh.haha.

    wanie: haha.cerita lama ye wanie.nak jalan2 naik jet dgn durrani dan anak2 di angkasa =)

    ReplyDelete
  4. itu impian sgt budak skolah..malu okay..iskk...semua org tau lak tu..hahhaha...

    ReplyDelete