Mar 6, 2011

Nak jadi supervisa.Haha.

Aku sedang merombak kehidupan aku sebab rasa unsettled these few days.

Dah lama terpikir sebab lately rasa macam no life, seperti ada yang lebih baik sedang menunggu di luar.

Aku sedang mencapai klimaks dalam kerjaya yang ada sekarang, working environmet maseh di tahap yang memuaskan tapi dalam hati cakap, i need something new yang boleh buat aku bernafas.

Hikmah aku chicken pox hari tu, Tuhan memberi sedikit ruang untuk aku berfikir sebab sebelom ni pergi kerja, balik kerja online kemudian tepok bantal tidor.Nak bermimpi pon tak sempat.

Tentang hubungan baru aku ni, still terlalu awal nak decide ke mana hala tuju.I love him, all my heart tapi rasanya aku tak patot memberi lesen pada dia untuk me limit kan vision yang aku simpan selama ni.

Senang sahaja, ada jodoh ada la, kita hanya mampu buat yang terbaik.





Tapi sebenarnya, bukan senang mahu ambil keputusan begini.Aku perempuan, hati tak sekuat mana tapi i have to.




........................





Ps: Cerpen di bawah tangguh dulu untuk to be continue.Penulis hilang idea.banyak makan petai 2 3 hari ni.Haha.Terima kaseh bagi yang memberi komen.

3 comments:

  1. pasni makan petai menangis lak

    ReplyDelete
  2. aku suka baris ayat ni

    "Aku sedang mencapai klimaks dalam kerjaya yang ada sekarang, working environmet maseh di tahap yang memuaskan tapi dalam hati cakap, i need something new yang boleh buat aku bernafas"

    tapi aku tak suka kalau tak belanja aku makan makan lg..haha =D

    ReplyDelete
  3. jat: heh.

    aiman: haha.lm ko tak ke sini kan.haha.aku nak dtg hari tu korang pg trip pulak.takde rezeki lagi.heh.insyaAllah, coming soon.

    ReplyDelete