May 2, 2011

Membebel

1.Aku baru beli notebook, sebab aku rasa hidop aku makin takde jisim.Salah sebabnya, bila aku takde notebook, aku tak boleh ber blog.Aku hilang medium untuk bercerita ups and down hidop sendiri.Nak cerita kat orang, tak semua boleh paham.Sebab, orang menafsir cerita kita dengan meng compare hidop mereka dan kita.Tak sama, sebab dalam dunia ni perjalanan hidop masing-masing totally lain.Contohnya, kau nampak dia gagal, dan kau mungkin menafsir banyak benda kenapa dia begitu tapi kau tak tahu pon cerita di sebalik tabir.Kan?

2.Hidop single lagi seronok kot buat masa ni.Sebab banyak benda nak settle down dan sebenarnya aku masih dalam tempoh recovery tentang masa-masa lepas yang kejam.Dan minggu lepas adalah satu masa yang amat stress.Stress sebab perlu mengambil keputusan sekali lagi.Aku tak paham lelaki.Kau nampak mereka strong enough, tapi tak berani nak buat keputusan yang berat.Aku tak kata aku dominan tapi kalao dalam hubungan, love is not there, apa lagi yang mahu ditunggu.Cerita aku dan Incik Zahari macam cerita Rona Roni Makaroni.Dan, kesudahan cerita kami patot di end up seperti drama bersiri cerita itu jugak dan aku ok sahaja.

3.Sekarang ni banyak aku merajuk dengan orang.Tak tahu kenapa begitu sensitif.Semalam merajuk dengan abah, hari kawan baik sendiri, seminggu lepas dengan Incik Zahari, 2 minggu lepas lagi dengan klik kerja.Boleh tak nak pergi mana-mana pulao, off handphone dan bercuti sorang-sorang.I dont want anybody disturb me.

4.Oklah.Aku pergi dulu.Keretapi sudah tiba =)

6 comments:

  1. love it dear. yup, everyone ada life yang tersendiri. perspective org lain2 kan but at least u respect their life ;P totally with u la dear.SINGLE i loike.heee

    ReplyDelete
  2. hehe.confidence with your own way =)

    ReplyDelete
  3. yup.as long as u happy and tak susahkan sesape.kann.

    ReplyDelete
  4. but orang selalu interfere smpai tahap yang tak perlu, i think.

    ReplyDelete
  5. its ok dear, as long u r happy ;P i m with u.

    ReplyDelete
  6. thank u dear.always love u.

    ReplyDelete