May 15, 2011

Noh hujan. kau hensem

1. Masa aku tengah kerja tadi, someone datang.Meminta nombor aku secara gentleman dan mengajak aku keluar makan mee rebus.Haha.Lelaki berusia ok, big boss Incik Zahari.Phewwit! Aku cakap tak available nak keluar, next time mungkin ok.Haha.


2. Hari ni kerja busy gila.Tak sempat langsong nak pandang kiri kanan.Kadang-kadang rasa seronok, bila kau kerja non stop sampai lah habis waktu kerja.Rasa macam begitu workaholic dan sudah 40 tahon.


3. Jam 2.11 pagi tiba-tiba rasa nak layan lagu KRU-Mengerti.Gila nostalgik lagu ni.Rasa nak dancing on the floor pakai baju oversized sambil ikat key di kepala.Haha.Aku big fan KRU dulu.Semua lagu dorang hafal kot.Dulu masa budak-budak minat kat Yusry sebab dia yang paling jambu tapi bila dah dewasa ni, rasanya lebih suka personaliti Norman.(i recognize something from that, nampak sangat budak-budak sekolah memandang rupa tapi bila dah dewasa memandang kredabiliti).


4. Tunggu Sekejap-Noh hujan.Lagu ni bikin aku mengantuk dalam bahagia lah.Haha.




4 comments:

  1. AnonymousMay 15, 2011

    Adik dari dulu minat Norman. Nampak sgt la adik ne bijak dlm memilih. hahahahha


    AMANDA

    ReplyDelete
  2. yeke kamu minat norman.bukan edry ke?

    ReplyDelete
  3. hehe KRU de best la ;)

    ReplyDelete
  4. kru is great.takde sape leh celen empayar dorang.

    ReplyDelete