May 17, 2011

Aku skandal







Masa aku balik kerja tadi, aku check handphone.Peh, ramai pulak miskol dan SMS aku.Ada yang ajak keluar, ada yang tanya bz sangat ke sampai tak boleh nak reply dan pick up call dan bla bla.I tell u, semua nya lelaki dan aku rasa aku sangat hot macam Mizz Nina.Tapi sayang, Noh je yang tak perasan kredibiliti aku.Haha.






Aku reply SMS satu-persatu.Dan bila ada yang call balik, aku kena lah layan jugak walao sambil tu sedang minum dengan lelaki lain (kawan kerja).









Tengah muda, tengah single, berkawan lah dengan sesiapa yang kau rasa nak kawan.Aku tak ajar kau untuk betray sesiapa, tapi aku nak di masa muda ni kau experience banyak benda terutama tentang hal hubungan lelaki dan perempuan supaya kau belajar untuk menjadi seorang yang lebih tegar dan matang membuat keputusan, sebelom kau memilih sesiapa untuk duduk teros di dalam hati kau.








Sekarang ni, aku sedang berada dalam transisi daripada dunia student ke dunia pekerjaan.Sedang struggle untuk mendapat posisi yang baik, gaji yang sedap dan kepercayaan bos terhadap kredibiliti diri.Balik kerja lambat, hujung minggu tiada dan bila cuti hanya spend untuk tidor dan masa untuk bersosial supaya tak dikatakan katak di bawah tempurung.








Jadi, waktu sekarang adalah waktu yang memenatkan juga adalah fasa yang semakin serius sebab sedang mencari tapak yang kukuh untuk menampong hidop.Untuk bercinta time ni, rasanya susah.Bila pikir balik, yes, i can grab anyone to prevent orang kata aku ni tak laku atao membosan kan sebab still tiada serius relationship, tapi itu bukan aku.Aku nampak horay horay tapi benda camni kene looking detail dan ikhlas.










Aku berkawan dengan semua orang, bergembira tapi sebenarnya dalam hati aku tahu aku tidak kosong sebab i know i have someone out there tapi prinsip berkata, let us built our own life first, sampai satu masa bila semua ok, i just end up, which is kahwin sahaja sebab sudah kenal hati budi masing-masing.Dan tahu perasaan masing-masing, without need to figure out by words.







Dan aku rasa, keadaan begini lebih teruja sebab kau tak tight dengan komitmen but saling memerlukan, u feel it inside.Suka dan duka, jatoh bangon, kau tetap ada dia di sebelah meminjamkan bahu.Nice.







..........................................................................

















(sekarang adalah musim tengah in love with Noh.Suka sangat gambar dia masa ni sebab hairstyle dia cantik.
Sedang buat hairstyle like Noh. )


















4 comments:

  1. AnonymousMay 18, 2011

    Hahahah Kakak saya selalo meniru saya kadang2 kan? Hehhe

    Saya rasa saya minat Noh Hujan dulu, than baru u. Hhahah tapi kadang2 pon saya salo follow die punyer taste. hahahhah

    AMANDA

    ReplyDelete
  2. eleh, kamu yg byk copycat angah espeseli ayat-ayat post di fb.haha.dah buat blog ke?bagi la address.nak komen.

    ReplyDelete
  3. wow dear! ape same je nih situasi kita? hahaha miss u lahh.

    ReplyDelete
  4. hehe,always sama.

    miss u tew.

    ReplyDelete